Sivut

perjantai 4. maaliskuuta 2011

Jotain joskus itsellekin ;D

Tää on kyllä jo esittelyssä mun Voimaa Hoitsulle-blogissa, mutta pitää tää nyt saada tännekin kun oon niin happy :)



Pitkän aikaa oon jo miettinyt treenikassin hankkimista kun ei kotoa oikein ole löytynyt vanhoista sopivaa eikä myöskään kaupasta sopivan hintaista. Kaikki kassit mitä kaupasta katselin niin olivat liian kalliita mulle ja ne jotka olis ollu sopivan hintaisia niin oli sitten jollain muulla lailla "viallisia". Niinpä sitten päätin ommella sellaisen sopivan!
Kankaana käytin jo vuosikausia kaapissa lojunutta rokkikangasta. Tästä piti tulla mulle sellainen vekkihame (silloin kun ne oli muotia eli todellakin joskus vuonna miekka ja kirves), mutta kukaan ei sellaista mulle suostunut ompelemaan. Tätä kangasta oli kyllä tosi vaikea ommella kun se venyi ja vanui joka suuntaan, mutta aisoihin sain.


Vuorikankaana käytin vanhaa verhokangasta kun se on sellaista tosi jäykkää niin tuo vähän ryhtiä tuohon kassiin ja oli sellaista neutraalin väristä. Pohjaan, sivutaskuihin ja hihnaan meni myöskin kaapissa lojunutta mustaa tekonahkaa. Metalliosat, vetoketju ja sen vetimet on kierrätetty vanhoista kasseista. Itse ompelutyö meni taas inspiroimalla, tosin hieman jopa mittanauhaa ja merkkauskynää käytin (poikkeuksellista).

Bling, Bling!

Eihän tää nyt ole mun "normi" retroilua, mutta eikös punttikselle pidä olla asennekassi vai mitä? Olis jotenkin outoa tunkea salikamoja johonkin kukkakassiin ;D (vaikka on sitäkin kyllä joskus tehty....) Tästä tuli ehkä ihan minihimppusen verran liian iso, mutta mahtuupahan tarvittaessa myös vaihtovaatteet/saunakamatkin mukaan jos on tarvis. Tai voi vaikka pakata uimahallikamat tähän tai jotain ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti piristää aina :) Kiitos siis jos jätät merkin käynnistäsi :)