Sivut

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Vähän jotain joo oon tehny

Käsityörintamalta ei juurikaan uutta. Paljon on tosin entistetty vanhaa kun meikäläisellä on se pienennysprojekti meneillään. L/XL-koosta on taiottu M-kokoa ettei ihan heti tartteis ostaa uutta vaatetta. Lisäksi oon värjäillyt paljon vaatteita, lähinnä mustalla :D Ei näistä kuvia viitti ottaa, mustaa mitä mustaa.
Maailman ihanin neuletakki on edelleen kesken, poltan kohta koko p)/&¤#¤%&/kan, hihat oon purkanut jo kolmesti ja en vaan saa niitä asettumaan nätisti millään :(
Toiseen ihanaan neuletakkiin on lanka auttamattomasti loppu, kevättä ootellessa että tulis puuvillalankoja taas markkinoille...
Hirveen kasan oon kyl kerännyt matskua ja piirtänyt kaavoja. Pieni neiti on virahtanut tajuttomasti pituutta, joten kesävaatteiden tekoa pukkaa. Ja mä oon siis tiputtanut painoa aikalailla, että eipä tuolta vaatekaapista löydy kuin treenikuteita. Kaikki muut ihan liian isoja tai kamalia muuten vaan.

Tää on nyt ainoa uusi ompelusaavutus :D vaikka korjausompelua oon tehnyt vaikka kuinka :D


Ai, paitsi tein mä ne housut itelleni, sellaiset slim fit malliset mitkä ne ny on jegginsit? Kuukaus sitten tein ja sitten viime viikolla pistin vähän makeemmin muka päälle (kauppaan), muuta kuin siis verkkariosastoa, niin ainoa mitä mies sanoi oli et on vähän päässy noi sun housut vähän löystyy :D No kai ne nyt löystyy kun kiloja tippuu niin maan hemmetisti :D Pitää vissiin ottaa saumoista sisään...

iive

4 kommenttia:

  1. Onnea painon pudotuksesta!
    Miten sitä toteutat?
    On se vaan hienoa, että osaa itse tuunata vaatteita sekä ommella. Painon pudotessa tulisi kalliiksi, jos kaiken joutua kaupasta hakee.
    -päivi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan perus syö vähemmän, liiku enemmän tekniikalla on kilot lähteneet. Tää on ollut sellainen useamman vuoden projekti ei mikään pikadieetti.
      Ja kyllä tulis kalliiksi ostaa kaikki kaupasta. Tän väliajan passailee hyvin noilla vanhoilla vaatteilla kun niitä vähän tuunaa. Sit kesäksi ommellaankin jo uutta vaatetta. Tarkoitus olla silloin jo S/M (nyt siis oon koossa M/L).
      Projektista ja asioista sen ympärillä kirjoittelen täällä http://voimaahoitsulle.blogspot.fi/

      Kiitos muuten kommentista, aattelin jo ettei täällä kukaan enää käy :D

      Poista
  2. Ihan mahtavaa, että paino putoo toivotusti! Onnittelut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)
      On kyllä hyvä fiilis ja nyt innostuttaa taas ittelle jotain ommellakin kun on nätimpi olokin :)

      Poista

Kommentti piristää aina :) Kiitos siis jos jätät merkin käynnistäsi :)