Sivut

torstai 22. maaliskuuta 2012

Some Light please!

Light-sanalla on monta merkitystä ja minä voisin tarvita vähän niitä kaikkia.

Jo pitkään olen tarvinnut kotiimme VALOA siis paljon VALOA. Niinpä meillä on valaisimia mitä mielenkiintoisempia tai ei ne valaisimet ole mielenkiintoisia vaan ehkäpä ratkaisut. Pian minusta alkaa tuntua siltä, että valonheitin joka huoneen kattoon kiitos.

Olen niin onnellinen siitä, että kohta tulee kesä, sitä ennen kevät ja valoa tulvii ikkunoista. Olen jopa pessyt meidän ikkunat jo helmikuussa, heti kun tuli yksi plussalle menevä päivä! Inhoan ikkunoiden pesemistä!

Mutta nyt on valo-projekti vol. jotain taas valmis. Kiitos kuuluu mun armaalle miehelle :)



2,5 euron kirpputori-valaisin, hieman vanha, hieman rähjääntynyt.


Unelma keltaisesta valaisimesta.
 

Toteutunut unelma.

Mitä opimme? 
Vaikka kuinka suojaisit kylpyhuoneesi, niin ÄLÄ silti maalaa siellä spray-maalilla. Maali pöllyää kuitenkin niin paljon, ettei mikään määrä suojamuovia voi estää maalin leviämistä JOKA paikkaan.

Jos entinen maalipinta on rikki, hio ja pohjamaalaa se. Ei se kuitenkaan peity kunnolla vaikka kuinka maalaisit värillä päälle.


Onneksi pieniä valumia, sormen jälkiä tai muita epätasaisuuksia ei huomaa normaalissa käytössä. Sentin päästä tuijottaessa kyllä, mutta muuten ei.

Minun ihana keltainen :)

 Wc-rintamalta taas...


Lipasto on kokenut asteittaisen muodonmuutoksen, joka jatkuu edelleen. Seuraava projekti on tuo vasemmassa yläkulmassa möllöttävä musta rauta. Sinne tulee roikkumaan ulosvedettävä pyykkipussi, joskus.
 

Ja tää tipukangas!

Voi elämä mikä ihanuus!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti piristää aina :) Kiitos siis jos jätät merkin käynnistäsi :)